The Religion Of Peace Jaarverslag 2016: 11 Duizend Aanslagen, 6700 Moslimterroristen En Meer Dan 25000 Slachtoffers

, , Leave a comment

We hebben in 2016 en ook dit jaar, weer een hele reeks Moslim terreuraanslagen voor onze kiezen gekregen.

Onze objectieve, tolerante, diverse, fact based media was – als altijd – vooral aan het wegkijken.

Zo kregen we te horen dat het aantal slachtoffers peanuts was, in de jaren ’70 was er veel meer terreur en een keukentrapje is veul gevaarlijker.

Ik kwam dit vandaag tegen.

Dit is: the Religion of Peace Jaarverslag 2016.

NRC: Minder aanslagen en terreurdoden in 2016.

De cijfers komen van het Amerikaanse State Department.

De cijfers werden verzameld door de University of Maryland. Ten opzichte van 2015 daalde het aantal aanslagen met 9 procent. Het aantal dodelijke slachtoffers nam met 13 procent af. Er waren in totaal 11.072 aanslagen met meer dan 25.600 doden, van wie 6.700 aanslagplegers waren. De meest dodelijke terreurbeweging was nog steeds Islamitische Staat (IS), die het aantal aanslagen in Irak juist met 20 procent opschroefde. Daardoor vielen er in dat land 69 procent meer doden bij aanslagen dan in 2015.

Jeetje.

Meer dan 11 duizend aanslagen, 6700 aanslagplegers en meer dan 25 duizend doden.

Dat zijn nog eens cijfers.

Letten jullie op, Luuk en Ralfie?

De onderzoekers identificeerden 104 landen waarin aanslagen werden geplaagd. Meer dan de helft daarvan vond plaats in slechts vijf landen: Irak, Afghanistan, India, Pakistan en de Filipijnen. Driekwart van alle doden vielen in Irak, Syrië, Afghanistan, Pakistan en Nigeria.

Holy shit!

Honderd en vier (104) landen?

Daar kunnen de IRA, de ETA (en die Molukkers red.) een puntje aan zuigen!

Het woord “Islam” of “Moslim” mocht weer eens niet gebruikt worden van NRC Media Holding B.V.

Nothing To Do W/ Islam

Ik neem aan dat u zich Ramadan 2017 kunt herinneren (Juni 2017)?

Denk maar terug, scroll de kranten er maar op na. Column, na column, na column met een (1) monotone dreun: terrorisme stelt niet zoveel voor slash maak je vooral niet druk om terrorisme. Dat wordt meestal vergezeld van een vreemd onvermogen de woorden “Allah”, “Islam”, “religie”, “ideologie” of “Moslim” te gebruiken. Daarnaast worden we vooral gerustgesteld dat er allerlei gekke dingen zijn die veul gevaarlijker zijn. Dat Moslim Islamitisch terrorisme stelt niet zoveel voor.

Meer dan 11 duizend aanslagen.

Maar liefst 6700 Moslimterroristen.

En meer dan 25 duizend dodelijke slachtoffers.

Dat stelt niet zoveel voor volgens onze media.

Shaking No Emoticon

Je hoeft je geen zorgen te maken om Moslim Islamitisch terrorisme.

Je moet je zorgen maken om de Russen, Brexit, Baudet, Putin, Trump…

…en Nouri.

Oh… en 2017 is off to a great start!

The Religion Of Peace: Total terrorist attacks 2017.