SlimK1nd Marketing #001: Targeting Your Audience

, , Comments Off on SlimK1nd Marketing #001: Targeting Your Audience

Google Analytics meet je audience, je lezers en bezoekers en klikkers.

Je kunt in de categorie metrics af en toe updates vinden.

Google meet allerlei onzin, zo ook interests.

Presumably weet Google wat de hobbies en interests van de gemiddelde SlimK1nd lezer zijn.

Ik doe nu zo’n 27 jaar socio-demografisch onderzoek en statistiek, data collectie, de technische kant van marktonderzoek.

Ik bel DOL op metrics.

Let op: dit betreft slechts 34% van de SlimK1nd lezers; de meeste kan ik niets van zien.

Dit is Affinity Category en nee, ik heb geen idee wat dat betekent.

Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel en er zal een flinke portie overlap in zitten.

Ik zie: Lifestyle, Travel, Food en News Junkies.

Die zijn allen tevens op mij van toepassing.

Dit is het In-Market Segment en opnieuw: ik wil niet echt weten wat dat betekent.

Dat dating services baart mij ernstige zorgen. Ik zie een hoog percentage SlimK1nd lezers die interesse hebben in dating services. Dat duidt erop dat een (groot) aantal SlimK1nd lezers single ende eenzaam is… of erop los neukt als een ware Internet slet by serial dating. Het is geestig te zien dat slechts een miniem percentage van de SlimK1nd lezers in de categorie Employment valt. Ik heb geen idee wat dat betekent. Zouden alle lezers bij het UWV lopen? Dat lijkt mij heel erg stug.

En dat is dit Other Category.

target-sept03

Verreweg de belangrijkste categorie zo blijkt want de SlimK1nd lezers hangen online en kijken sport, slechte films en series, nieuws, weird shit, humor en tech.

Ik vind 2.90 procent Law Government/Legal/Intellectual Property errug geestig.

Dat had ik dus goed ingeschat.

Nod Yes Icon

Gebaseerd op jullie “profiel”… heb ik daarom het volgende verhaal uit de oude doos gehaald.

It fits all your settings and categories.

urinoir-target

 

Naproxen? I Think I Love You!

 

Share